Knižní hon /
Dvanáctiletá Emily se už zase stěhuje. Tentokrát do San Franciska, domova svého literárního idolu, tvůrce populární online hry Knižní hon Garrisona Griswolda. V téhle hře jsou po celé zemi poschovávané knihy a stopy k jejich nalezení jsou zašifrované a pečlivě ukryté. Emily brzy zjistí, že pan Grisw...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
[Líbeznice] :
Víkend,
2021
|
Témata: |
detektivní příběhy
> čtenářské hry
> tvůrci
> online hry
> přepadení
> nemocnice
> dívky
> kamarádi
> pátrání
> útočníci
> objevení
> knihy
> šifry
> poklady
> dobrodružství
|
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02090ma 2a2200277 454500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4230800000058471 | ||
005 | 20221026230847.0 | ||
008 | 1221s2021----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-7433-314-9 : |c 299.00 Kč | ||
040 | |a HOG502 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
100 | 1 | |a Bertman, Jennifer Chambliss |7 xx0260900 |4 aut |9 22729 | |
240 | 1 | 0 | |a Book scavenger.. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Knižní hon / |c Jennifer Chambliss Bertman ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Jašová] |
260 | |a [Líbeznice] : |b Víkend, |c 2021 | ||
300 | |a 347 s. | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Dvanáctiletá Emily se už zase stěhuje. Tentokrát do San Franciska, domova svého literárního idolu, tvůrce populární online hry Knižní hon Garrisona Griswolda. V téhle hře jsou po celé zemi poschovávané knihy a stopy k jejich nalezení jsou zašifrované a pečlivě ukryté. Emily brzy zjistí, že pan Griswold byl přepaden a leží v kómatu, a nikdo nic netuší o nové úžasné hře, kterou se chystal spustit. Když se Emily spřátelí s chlapcem ze sousedství Jamesem, společně objeví zvláštní knihu. Zřejmě patřila Griswoldovi a stopy z ní vedou k cenné kořisti. Jenže Emily a James nejsou jediní, kdo má o tenhle skrytý poklad zájem. A tak musejí co nejrychleji rozluštit šifry, které za sebou Griswold stačil před svým přepadením zanechat - a najít nejen svou odměnu, ale také ničemy, kteří se tvůrce hry snaží sprovodit ze světa | |
653 | |a detektivní příběhy |a čtenářské hry |a tvůrci |a online hry |a přepadení |a nemocnice |a dívky |a kamarádi |a pátrání |a útočníci |a objevení |a knihy |a šifry |a poklady |a dobrodružství | ||
700 | 1 | |a Jašová, Jana |4 trl |9 5274 | |
910 | |a HOG502 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
999 | |c 22919 |d 22919 | ||
993 | |0 0 |1 423085141220 |4 0 |6 SZ_MII |7 0 |9 28437 |a 205.00 |b 0 |c 5141220 |d 2021-12-21 |e 2 |f DOSP |g SZ M/II |h 299.00 |i Team Business, s. r. o. |j 2021/0059 |l DOSP |m 1 |r 2025-03-26 |s 2025-03-25 |t 8 |w 2022-10-26 |y KN |z M |